FAQ Eceasuri

 

Întrebări frecvente (FAQ)

Cuprins:

  1. CONT DE CLIENT
  2. PLASAREA UNEI COMENZI
  3. STATUSUL ȘI ACCEPTAREA COMENZII
  4. RETURURI, SCHIMBURI ȘI RECLAMAȚII
  5. PLĂȚI
  6. GARANȚII
  7. GRAVARE
  8. MONTAREA UNEI BRĂȚĂRI DE CEAS
  9. VOUCHER
  10. NEGOCIEREA PREȚULUI
 
 

Cum pot configura un cont de client?

Pentru a vă crea un cont pe Eceasuri.ro, dați click pe "Autentificare" în partea dreaptă sus a paginii și apoi selectați "Creați un cont".

Pot plasa o comandă fără a crea un cont?

Da, nu este nevoie să vă înregistrați în magazinul nostru. Puteți face o achiziție fără a fi nevoie să vă autentificați, pur și simplu adăugați ceasul în coșul dumneavoastră, apoi faceți clic pe "treceți la checkout" și "cumpărați fără înregistrare", unde va trebui să introduceți detaliile de expediere și să alegeți metoda de plată.

 
 

Cum pot plasa o comandă?

Pentru a plasa o comandă, selectați produsul și adăugați-l în coș. Veți fi apoi redirecționat, unde clientul va avea opțiunea de a adăuga un serviciu suplimentar de gravură și/sau de împachetare cadou la produs. În pașii următori, treceți la sumar, completați detaliile de expediere, selectați metoda de livrare și de plată.

Cum îmi pot anula comanda?

Vă puteți anula comanda contactând serviciul nostru pentru clienți în fereastra de chat, prin intermediul formularului de contact (în fila de contact din dreapta sus a site-ului), prin telefon la 0312 294 652 sau prin e-mail la [email protected].

Unde introduc codul de reducere?

Puteți introduce codul de reducere atunci când faceți clic pe coșul de cumpărături. Veți vedea un buton mare și roșu "Go to summary", iar imediat sub acesta veți vedea opțiunea "Add discount code".

Ce trebuie să fac pentru a obține o factură pentru companie?

Pentru a primi o factură TVA cu numărul dvs. de TVA, vă rugăm să bifați "Vreau o factură TVA" în ultimul pas al comenzii dvs. și să completați formularul. Nu va fi posibilă schimbarea ulterioară a facturii din numele dvs. în numele companiei dvs.

Cum îmi pot modifica detaliile comenzii?

Puteți modifica datele din comanda dvs. contactând serviciul nostru pentru clienți în fereastra de chat, prin intermediul formularului de contact (în fila de contact din dreapta sus a paginii), prin telefon la 0312 294 652 sau prin e-mail la [email protected]. O modificare va fi posibilă dacă comanda nu a fost încă procesată.

Este modelul în cauză disponibil într-un magazin staționar?

Toate ceasurile marcate cu "Livrare gratuită în 24 de ore" sunt în stoc și sunt disponibile în cel puțin unul dintre showroom-urile noastre - disponibilitatea în showroom-ul respectiv este afișată pe pagina produsului.

 
 

Care este timpul de așteptare pentru expediere?

Termenele de livrare sunt listate în dreptul fiecărui ceas de pe site-ul nostru și variază de la 24 de ore la 10 zile și la ceasurile personalizate. Dacă un ceas este marcat "în stoc, livrat în 24 de ore", înseamnă că putem procesa comanda dvs. pentru un astfel de ceas "în stoc". În cazul ceasurilor personalizate, termenul de livrare este stabilit individual și în acest caz vă rugăm să contactați personalul nostru. Veți găsi informații despre livrări în fila: Timp de execuție

Când va fi expediată comanda?

Când comanda dvs. este procesată, vă trimitem automat un e-mail cu numărul scrisorii de trăsură pentru urmărire.

Comanda este pregătită pentru colectare?

Comanda este pregătită pentru colectare după ce clientul a primit informații de la noi. În mod normal, acest lucru se face prin mesaj text, în lipsa unui număr de telefon trimis la adresa de e-mail a clientului.

Cum îmi pot urmări coletul?

Când comanda dumneavoastră este procesată, vă trimitem automat un e-mail cu numărul de AWB pentru urmărirea coletului. În cazul în care un astfel de e-mail nu a ajuns în căsuța dvs. de e-mail, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.

 
 

Când voi fi rambursat?

Rambursările vor apărea în contul clientului în termen de 14 zile lucrătoare.

Când va fi înlocuit produsul?

Conform reglementărilor, avem la dispoziție 14 zile pentru a procesa coletul. Desigur, vom încerca să procesăm coletul dvs. cât mai curând posibil. Odată ce acesta a fost procesat, o confirmare prin e-mail va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată în comanda plasată. Timpul de procesare a schimbului depinde, de asemenea, de disponibilitatea modelului de ceas selectat.

Cât timp am la dispoziție pentru a returna produsul?

Clientul are la dispoziție 100 de zile pentru a returna un articol cumpărat din magazinul Eceasuri.

Cum se face o reclamație?

Pentru procedura de garanție, vă rugăm să urmați instrucțiunile de pe site-ul nostru: Servicii și reclamații sau în conformitate cu instrucțiunile de pe cardul de garanție.

De asemenea, puteți trimite produsul înapoi la magazinul nostru împreună cu dovada de cumpărare și reclamația. Vă rugăm să marcați pe cutia exterioară cu mențiunea RECLAMAȚII. O scurtătură pentru retururi gratuite poate fi găsită AICI.

Dorim să subliniem că, în cazul unor daune mecanice, reparațiile pot fi taxate. În cazul unei reclamații nefondate, ceasul poate fi trimis înapoi pe cheltuiala clientului.

Unde să trimit un ceas pentru o reclamație?

Ceasul poate fi trimis la serviciul de garanție, așa cum se menționează pe cardul de garanție, sau direct la magazinul nostru la adresa: ECEASURI - PAXY, Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK (depozit FAN Courier), 310059 Arad.

Pot să raportez o returnare/înlocuire/reclamație la salon?

Da, sunteți binevenit să vizitați showroom-urile noastre împreună cu produsul pe care l-ați cumpărat din magazinul nostru și cu dovada de cumpărare. Dacă doriți să faceți o cerere de garanție, vă rugăm să aveți la îndemână și cardul de garanție.

A sosit un colet deteriorat/incomplet, ce trebuie să fac?

În cazul în care un colet este incomplet sau deteriorat, vă rugăm să contactați serviciul clienți. Există 4 forme de contact: în chat, prin intermediul formularului de contact din secțiunea "Contactați-ne", prin telefon 0312 294 652 sau prin e-mail [email protected].

Cum se livrează formularul de schimb/retur?

Formularul de returnare/înlocuire trebuie să fie trimis în colet împreună cu bunurile returnate. Veți găsi instrucțiuni detaliate în această filă: Retururi prin curierat până la 100 de zile.

 

 

Ce metode de plată sunt disponibile pe site?

Puteți plăti pentru ceasul cumpărat "ramburs", vă oferim plăți online PayU, Apple Pay, plăți Visa și Mastercard, plăți online PayPal, precum și plăți la magazinele staționare la livrare și plata în avans prin transfer bancar tradițional.  Pentru informații mai detaliate, vă rugăm să consultați: Modalități de plată.

Comanda a fost plasată, dar încercarea de plată a eșuat, ce trebuie să fac?

Dacă încercarea de plată a eșuat, vă rugăm să plasați din nou comanda sau să contactați serviciul clienți. Există 4 forme de contact: în chat, prin intermediul formularului de contact din secțiunea "Contactați-ne", prin telefon 0312 294 652 sau prin e-mail [email protected].

Pot să plătesc cu cardul la curierat?

Pentru plățile în numerar la livrare, vă sugerăm să aveți numerar la îndemână; este posibil ca curierul să nu aibă la el un terminal de plată.

Livrarea este gratuită?

Pentru accesorii și ceasuri, livrarea este gratuită la comenzile de peste 110 lei. Pentru informații detaliate, vă rugăm să consultați: Modalități și costuri de livrare.

 
 

Ceasul cumpărat are o garanție?

Da, fiecare ceas cumpărat de la magazinul nostru este însoțit de o garanție a distribuitorului sau a producătorului. Veți găsi serviciile și etapele ulterioare în procedurile de revendicare la rubrica "Proceduri de revendicare": Servicii și reclamații.

Un ceas gravat vine cu o garanție?

Un ceas gravat nu anulează garanția, dar nu poate fi schimbat sau returnat.

Ce acoperă garanția ceasului?

Clientul, pe baza cardului de garanție, poate face o cerere de despăgubire pentru mișcarea ceasului. Unele mărci oferă o garanție suplimentară, de exemplu, pentru sticlă sau pentru lumina de fundal.

Ce nu acoperă garanția ceasului?

  • Daune mecanice
  • Uzura
  • Ceas întreținut în afara unui centru de service autorizat
  • Defecte cauzate de o utilizare incorectă care nu respectă instrucțiunile producătorului și notele vânzătorului
  • Consumul bateriei

Notă: Ceasurile Ingersoll beneficiază de o garanție pe viață atât pentru mișcare, cât și pentru componentele carcasei, inclusiv cele rezultate din utilizarea normală a ceasului (cu excepția bateriilor, a curelelor din piele și a cataramei).

Care este diferența dintre o asigurare și o garanție?

Diferențe fundamentale între cele două moduri:

  • asigurarea se aplică fiecărui produs în parte, iar incidența și condițiile garanției pot fi diferite pentru fiecare produs în parte.
  • vânzătorul este responsabil în cazul unei asigurări, iar garantul (de obicei producătorul/distribuitorul) în cazul unei garanții.
  • perioada de asigurare este de 2 ani, perioada și condițiile de garanție depind exclusiv de garant.

Cum comand o prelungire a garanției?

Opțiunea de prelungire a garanției este disponibilă după adăugarea ceasului în coșul de cumpărături, doar produsele selectate sunt acoperite.

Care sunt condițiile garanției extinse?

În cadrul garanției extinse, în cazul în care se descoperă defecte la ceas, cumpărătorul poate solicita o reparație gratuită sau, în cazul în care reparația nu este posibilă, un ceas de înlocuire, în conformitate cu contractul. În cazul în care acest lucru nu este posibil, se va oferi o rambursare. Garanția nu acoperă înlocuirea bateriei, uzura sau deteriorarea mecanică: curea/brățară, carcasă, coroană, lunetă, sticlă, ornamente și monturi sau abraziunea acoperirilor externe.

 
 

Ce este gravura?

Gravarea este aplicarea unei inscripții pe luneta ceasului sau pe o placă atașată. Gravarea se realizează cu un aparat de gravură cu laser Cormak.

Cum comand o gravură de ceas?

Opțiunea de gravură este vizibilă atunci când intrați în coșul de cumpărături. Veți găsi informații detaliate, pas cu pas, în fila respectivă: Gravare gratuită.

Cât durează să gravăm un ceas?

Dacă alegeți opțiunea de gravură, termenul de livrare poate fi prelungit cu 1-3 zile lucrătoare, în funcție de numărul de comenzi.

Ce înseamnă "dedicație pe o carte de vizită din metal"?

În cazul în care opțiunea de gravură pe capac nu este posibilă, oferim o alternativă sub forma gravurii pe o placă metalică decorativă de aproximativ 5x10 cm, care este inclusă în comandă.

Care sunt condițiile de realizare a unei gravuri?

Comenzile cu un serviciu de gravură necesită plata în avans. De asemenea, ceasul cu gravură nu poate fi returnat sau schimbat. Veți găsi toți termenii și condițiile în fila: Gravare gratuită.

De ce nu îmi apare opțiunea de a grava ceasul?

În cazul în care serviciul de gravură nu apare atunci când adăugați un ceas în coșul dumneavoastră, înseamnă că, din motive tehnice, nu efectuăm gravura pe ceasul în cauză.

Pot returna un produs gravat?

Ceasurile gravate nu pot fi returnate sau schimbate. Cu toate acestea, ele nu își pierd garanția.

 
 

Cum comand o montare a brățării?

Opțiunea de a scurta brățara este disponibilă după adăugarea ceasului în coșul de cumpărături, numai produsele selectate sunt acoperite.

Pot să comand o prelungire a brățării?

Magazinul nostru nu are link-uri suplimentare pentru brățări la vânzare în mod regulat. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail pentru a stabili posibilitatea de a comanda o verigă.

Care sunt condițiile pentru a comanda o montare a brățării?

Comenzile cu serviciul de montare a brățării necesită plata în avans. Un ceas cu o brățară scurtată poate fi returnat sau schimbat, este necesar să se returneze verigile îndepărtate împreună cu ceasul. Ajustările brățării nu afectează garanția.

 
 

De unde pot cumpăra un voucher?

Oferim posibilitatea de a achiziționa vouchere și e-vouchere. Le găsiți pe toate în categoria Vouchere cadou - Carduri cadou.

Care este data de expirare a voucherului?

Voucherul este valabil pe termen nelimitat.

Poate fi returnat un voucher?

Un voucher nefolosit poate fi returnat în termen de 100 de zile de la cumpărare; taxa este rambursată în contul plătitorului prin aceleași mijloace prin care a fost plătită achiziția voucherului. În cazul în care suma achiziționată este mai mică decât valoarea voucherului, diferența rămâne pe voucher pentru utilizare. În cazul în care suma de achiziție este mai mare decât valoarea voucherului, suprataxa poate fi plătită folosind una dintre metodele de plată disponibile pe site-ul nostru. Dacă returnați o comandă plătită cu un voucher, valoarea voucherului utilizat revine pe voucher și nu poate fi schimbată în numerar.

Voucherul nu funcționează, ce trebuie să fac?

Dacă voucherul nu funcționează, vă rugăm să contactați serviciul clienți. Există 4 forme posibile de contact: prin chat, prin intermediul formularului de contact din secțiunea "Contactați-ne", prin telefon 0312 294 652 sau prin e-mail [email protected]. Vă rugăm să aveți pregătit codul voucherului.

Cum se utilizează voucherul?

Fiecare voucher are un cod dedicat. Pentru a utiliza un voucher, adăugați produsul care vă interesează în coș, apoi intrați în coș și introduceți codul voucherului în secțiunea "Adaugă cod de reducere". Aceasta se află sub butonul roșu "Continuați comanda".

 
 

Cum se negociază prețul unui produs?

Pe fișa produsului, sub butonul roșu "Adaugă în coș", există o secțiune "Negociați prețul". După ce se face clic, clientul va fi rugat să completeze formularul. Personalul nostru va procesa apoi negocierea și va reveni cu un răspuns la adresa de e-mail furnizată în formular.

Cât timp este valabil un cod de reducere primit ca parte a unei negocieri de preț?

Codul de reducere este valabil timp de 3 zile.