Pe scurt: Plasarea comenzilor | Garanții și reclamații | Informații tehnice | Carduri cadou
Nu, nu este nevoie să vă înregistrați în magazinul nostru. Puteți face o achiziție fără a fi nevoie să vă autentificați, pur și simplu adăugați ceasul în coșul dumneavoastră, apoi faceți clic pe "treceți la checkout", unde va trebui să introduceți detaliile de expediere și să alegeți metoda de plată.
Da, ceasurile pot fi ridicate personal de la magazinul nostru de papetărie, situat la 31 Aleja Witosa lok 108 Galeria Panorama. Magazinul este deschis de luni până vineri între orele 11.00 și 19.00, iar sâmbăta între orele 10.00 și 14.00. După plasarea comenzii, veți fi informat prin telefon, e-mail sau mesaj text că ceasul este gata de colectare.
Salonul Eceasuri.ro din Varșovia »
Ceasurile marcate "Expediere în 24 de ore" sunt disponibile pentru vânzare în showroom-ul nostru staționar din stoc.
Da, suntem un reprezentant autorizat pentru Polonia al tuturor mărcilor oferite în magazinul nostru. Odată cu ceasul cumpărat primiți un document de vânzare (chitanță sau factură), cutia producătorului, manualul și garanția națională.
Garanția de autenticitate a ceasurilor »
Dealer autorizat Eceasuri.ro »
Securitatea cumpărăturilor »
Termenele de livrare sunt listate în dreptul fiecărui ceas de pe site-ul nostru și variază de la 24 de ore la 10 zile și la ceasurile personalizate. Dacă un ceas este marcat ca fiind "în stoc, livrat în 24 de ore", înseamnă că putem procesa comanda dvs. pentru un astfel de ceas "imediat". În cazul ceasurilor personalizate, termenul de livrare este stabilit individual și, în acest caz, vă rugăm să contactați personalul nostru. Timp de execuție »
Puteți plăti pentru ceasul cumpărat "ramburs", adică în numerar la curier, prin transfer tradițional, transferuri rapide prin intermediul serviciilor oferite de payu și paypal. De asemenea, ceasurile pot fi achiziționate în rate prin sistemul payu.
Forme de plată »
Noi nu vindem piese de schimb, vă rugăm să contactați direct departamentul de service al mărcii - contactele sunt disponibile la rubrica "Service și reclamații în funcție de marcă".
Excepție fac mărcile: Fossil, Michael Kors, Skagen, Diesel, DKNY, Emporio Armani și Suunto, pentru care am limitat vânzările de anumite accesorii.
Servicii și reclamații în funcție de marcă »
Accesorii pentru ceasuri »
Bineînțeles, este posibil să se ofere gravură pe ceasurile comandate. Vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți pentru a afla despre posibilitatea de gravură pe modelul dumneavoastră. Vă rugăm să lăsați un comentariu la comandă cu privire la gravură.
Mai multe informații despre serviciul de gravură sunt disponibile la rubrica "Gravura ceasurilor".
Gravare ceasuri »
Desigur, este posibil să scurtați brățara ceasului. Pentru a vă scurta brățara, vă rugăm să includeți circumferința încheieturii mâinii în comentariile comenzii dumneavoastră. Mai multe informații despre serviciul de scurtare a brățării sunt disponibile în secțiunea "Montarea brățării".
Montarea brățării »
Da, fiecare ceas cumpărat de la magazinul nostru este însoțit de garanția distribuitorului sau a producătorului, care este de doi sau trei ani, în funcție de marcă.
Carduri cadou »
Da, în conformitate cu legislația poloneză, bunurile achiziționate la distanță pot fi returnate în termen de 14 zile de la primire, fără a fi nevoie de un motiv. Magazinul nostru extinde această posibilitate la 100 de zile.
Condiții de schimb și returnare »
Nu. Atât gravarea, cât și scurtarea brățării nu afectează durata garanției.
Pe baza cardului de garanție, clientul poate face o cerere de despăgubire pentru mișcarea ceasului.
Notă: Ceasurile Ingersoll beneficiază de o garanție pe viață atât pentru mișcare, cât și pentru componentele carcasei, inclusiv cele rezultate din utilizarea normală a ceasului (cu excepția bateriilor, a curelelor din piele și a cataramei).
Clientul are dreptul de a depune o reclamație în cazurile indicate în legislația aplicabilă sau în garanția oferită. Procedura de reclamație este descrisă pe site-ul nostru web la rubrica Servicii și reclamații în funcție de marcă .
Formularul de returnare/schimbare trebuie trimis în colet împreună cu bunurile returnate.
Condiții de schimb și returnare »
Nu, garanția și îngrijirea post-garanție sunt asigurate de către distribuitorul mărcii în cauză. Magazinul poate acționa doar ca intermediar în transmiterea cererii către serviciul în cauză. Veți găsi toate informațiile pe care trebuie să le cunoașteți despre termenii și condițiile de returnare/recepție sau de reparație în garanție, inclusiv datele de contact ale agentului de garanție și reparații, la rubrica "Service și reclamații în funcție de marcă".
Servicii și reclamații în funcție de marcă
Ceasurile au diferite clase de rezistență la apă, după cum urmează:
30 metri / 3 atm - ploaie, stropi de apă (de exemplu, spălarea mâinilor)
50 metri / 5 atm - duș
100 metri/10 atm - înot la suprafață
200-300 metri /20-30 atm - scufundări profesionale
Cu toate acestea, trebuie reamintit faptul că există excepții de la regula enunțată mai sus. Acest lucru este valabil pentru ceasurile sport, cum ar fi Casio sau Suunto.
PVD - sau depunerea fizică în stare de vapori. Aceasta este o tehnologie de depunere a aurului sau a altor culori, în care un strat de nitrură de titan este acoperit sub presiune înaltă cu un strat de aur sau de altă culoare. O astfel de acoperire este foarte rezistentă la abraziune și, prin urmare, durează foarte mult timp.
Bateria unui ceas cu cuarț are o durată de viață de aproximativ 2 ani. Durata de viață a bateriei poate varia în funcție de modelul de ceas, în special de numărul de funcții.
În cazul ceasurilor inteligente, ora este furnizată de producătorul ceasului - pentru fiecare model, aceasta poate varia în funcție de caracteristicile utilizate și de utilizarea de zi cu zi.
Un ceas cronograf este un cronometru care este activat prin butoane suplimentare pe carcasa ceasului. Indicațiile sale pot fi citite de pe cadranele mici suplimentare situate pe fața cadranului.
Cronometrul este un ceas de înaltă precizie care este certificat pentru acuratețea mersului de către COSC - Contrôle Officiel Suisse des Chronometres (www.cosc.ch), unde ceasul a fost supus unor teste amănunțite în diferite condiții, temperaturi și poziții.
Tahometru - aceasta este o funcție utilizată de obicei la ceasurile de sport. Determină viteza de deplasare pe distanța dorită.
Un ceas automat este un ceas care are un mecanism de tensionare automată. Mișcarea încheieturii mâinii în timpul purtării ceasului face ca tachetul ceasului - o greutate în formă de semicerc - să tragă arcul printr-un sistem de roți, ceea ce face ca ceasul să funcționeze.
Un ceas mecanic este un ceas care are un mecanism tradițional care este rotit de o coroană situată în partea dreaptă a plicului.
Un ceas cu cuarț este un ceas în care sursa de energie este o baterie. Este un ceas modern și foarte precis, care nu necesită o întreținere complicată. Singurul lucru de care trebuie să vă amintiți este să schimbați bateria în mod regulat (în medie la fiecare 2 sau 3 ani).
Acesta este un sistem de notificare a bateriei descărcate. Cu aproximativ 2 săptămâni înainte de epuizare, mâna secundară începe să "sară" la fiecare 4-5 secunde.
Pentru a comanda un card cadou, selectați una dintre denumirile disponibile pe site-ul magazinului nostru la rubrica "Carduri Cadou - Vouchere". Comandarea este identică cu cea a altor produse din magazinul nostru.
Pentru a utiliza valoarea nominală a cardului cadou la finalizarea unei comenzi, trebuie să faceți următoarele la finalizarea comenzii - în coș - în secțiunea Rezumat găsiți opțiunea "Adăugați codul de reducere" și faceți clic pe. În căsuță, introduceți codul voucherului cadou și faceți clic pe "Utilizați". Suma care urmează să fie plătită pentru comandă va fi redusă cu valoarea cardului cadou.
Valabilitatea cardului cadou este menționată pe verso. Pentru cardurile cadou mai vechi, data de expirare poate fi verificată contactând Serviciul Clienți.
În circumstanțe excepționale, putem prelungi data de expirare a unui card cadou. Dacă doriți să prelungiți valabilitatea voucherului cadou, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți. Vă rugăm să rețineți: putem prelungi valabilitatea unui voucher doar o singură dată și numai înainte de data de expirare a acestuia.
Numai persoana care a plasat comanda poate renunța la contractul de cumpărare și poate returna comanda în termen de 14 zile de la primirea acesteia. Nu există nicio rambursare în numerar sau transfer al echivalentului în numerar al voucherului cadou către persoana care a primit cardul cadou.
Nu, cardul cadou nu este utilizat până când comanda nu este finalizată - odată ce am primit confirmarea că comanda a fost acceptată pentru procesare.
Nu rambursăm banii în numerar sau suma utilizată de pe un card cadou după ce o comandă a fost anulată. Vă rugăm să contactați Serviciul Clienți, care va reactiva vechiul cod al cardului cadou sau va pregăti un nou card cadou.
Din păcate, nu. În acest caz, Serviciul Clienți va reactiva vechiul cod al cardului cadou sau va pregăti un nou card cadou.