FAQ Eceasuri

Întrebări frecvente (FAQ)

Pe scurt: Plasarea comenzilor Garanții și reclamații | Informații tehnice | Carduri cadou

Comenzi și comerț electronic

Trebuie să mă înregistrez pentru a cumpăra din magazinul nostru?

Nu, nu este nevoie să vă înregistrați în magazinul nostru. Puteți face o achiziție fără a fi nevoie să vă autentificați, pur și simplu adăugați ceasul în coșul dumneavoastră, apoi faceți clic pe "treceți la checkout", unde va trebui să introduceți detaliile de expediere și să alegeți metoda de plată.

Ceasul poate fi ridicat personal?

Da, ceasurile pot fi ridicate personal de la magazinul nostru de papetărie, situat la 31 Aleja Witosa lok 108 Galeria Panorama. Magazinul este deschis de luni până vineri între orele 11.00 și 19.00, iar sâmbăta între orele 10.00 și 14.00. După plasarea comenzii, veți fi informat prin telefon, e-mail sau mesaj text că ceasul este gata de colectare.
Salonul Eceasuri.ro din Varșovia »


Este modelul în cauză disponibil într-un magazin staționar?

Ceasurile marcate "Expediere în 24 de ore" sunt disponibile pentru vânzare în showroom-ul nostru staționar din stoc.


Ceasurile din magazinul nostru sunt originale?

Da, suntem un reprezentant autorizat pentru Polonia al tuturor mărcilor oferite în magazinul nostru. Odată cu ceasul cumpărat primiți un document de vânzare (chitanță sau factură), cutia producătorului, manualul și garanția națională.
Garanția de autenticitate a ceasurilor »
Dealer autorizat Eceasuri.ro »
Securitatea cumpărăturilor »


Care este termenul de execuție?

Termenele de livrare sunt listate în dreptul fiecărui ceas de pe site-ul nostru și variază de la 24 de ore la 10 zile și la ceasurile personalizate. Dacă un ceas este marcat ca fiind "în stoc, livrat în 24 de ore", înseamnă că putem procesa comanda dvs. pentru un astfel de ceas "imediat". În cazul ceasurilor personalizate, termenul de livrare este stabilit individual și, în acest caz, vă rugăm să contactați personalul nostru. Timp de execuție »


Cum pot plăti pentru achiziția mea?

Puteți plăti pentru ceasul cumpărat "ramburs", adică în numerar la curier, prin transfer tradițional, transferuri rapide prin intermediul serviciilor oferite de payu și paypal. De asemenea, ceasurile pot fi achiziționate în rate prin sistemul payu.
Forme de plată »


Este posibil să se achiziționeze piese de schimb (pahare, brățări, capace etc.) pentru ceasuri?

Noi nu vindem piese de schimb, vă rugăm să contactați direct departamentul de service al mărcii - contactele sunt disponibile la rubrica "Service și reclamații în funcție de marcă".

Excepție fac mărcile: Fossil, Michael Kors, Skagen, Diesel, DKNY, Emporio Armani și Suunto, pentru care am limitat vânzările de anumite accesorii.
Servicii și reclamații în funcție de marcă »
Accesorii pentru ceasuri »


Este posibil să se facă o gravură pe ceas?

Bineînțeles, este posibil să se ofere gravură pe ceasurile comandate. Vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți pentru a afla despre posibilitatea de gravură pe modelul dumneavoastră. Vă rugăm să lăsați un comentariu la comandă cu privire la gravură. 

Mai multe informații despre serviciul de gravură sunt disponibile la rubrica "Gravura ceasurilor". 
Gravare ceasuri »


Este posibil să se scurteze brățara ceasului?

Desigur, este posibil să scurtați brățara ceasului. Pentru a vă scurta brățara, vă rugăm să includeți circumferința încheieturii mâinii în comentariile comenzii dumneavoastră. Mai multe informații despre serviciul de scurtare a brățării sunt disponibile în secțiunea "Montarea brățării". 
Montarea brățării »


Garanții și reclamații

Ceasul cumpărat are o garanție?

Da, fiecare ceas cumpărat de la magazinul nostru este însoțit de garanția distribuitorului sau a producătorului, care este de doi sau trei ani, în funcție de marcă.
Carduri cadou »


Pot să returnez ceasul?

Da, în conformitate cu legislația poloneză, bunurile achiziționate la distanță pot fi returnate în termen de 14 zile de la primire, fără a fi nevoie de un motiv. Magazinul nostru extinde această posibilitate la 100 de zile.
Condiții de schimb și returnare »


Gravarea sau scurtarea brățării afectează garanția?

Nu. Atât gravarea, cât și scurtarea brățării nu afectează durata garanției.


Ce acoperă garanția ceasului?

Pe baza cardului de garanție, clientul poate face o cerere de despăgubire pentru mișcarea ceasului.


Ce nu acoperă garanția ceasului?

  • Daune mecanice
  • Uzura
  • Ceas întreținut în afara unui centru de service autorizat
  • Defecte cauzate de utilizarea necorespunzătoare
  • Consumul bateriei

Notă: Ceasurile Ingersoll beneficiază de o garanție pe viață atât pentru mișcare, cât și pentru componentele carcasei, inclusiv cele rezultate din utilizarea normală a ceasului (cu excepția bateriilor, a curelelor din piele și a cataramei).


Cum se face o reclamație?

Clientul are dreptul de a depune o reclamație în cazurile indicate în legislația aplicabilă sau în garanția oferită. Procedura de reclamație este descrisă pe site-ul nostru web la rubrica Servicii și reclamații în funcție de marcă .


Cum pot să vă furnizez un formular de schimb/retur?

Formularul de returnare/schimbare trebuie trimis în colet împreună cu bunurile returnate.
Condiții de schimb și returnare »


Aveți service/reparații ceasuri?

Nu, garanția și îngrijirea post-garanție sunt asigurate de către distribuitorul mărcii în cauză. Magazinul poate acționa doar ca intermediar în transmiterea cererii către serviciul în cauză. Veți găsi toate informațiile pe care trebuie să le cunoașteți despre termenii și condițiile de returnare/recepție sau de reparație în garanție, inclusiv datele de contact ale agentului de garanție și reparații, la rubrica "Service și reclamații în funcție de marcă".
Servicii și reclamații în funcție de marcă


Informații tehnice despre produs

Sunt ceasurile impermeabile?

Ceasurile au diferite clase de rezistență la apă, după cum urmează:

30 metri / 3 atm - ploaie, stropi de apă (de exemplu, spălarea mâinilor)

50 metri / 5 atm - duș

100 metri/10 atm - înot la suprafață

200-300 metri /20-30 atm - scufundări profesionale

Cu toate acestea, trebuie reamintit faptul că există excepții de la regula enunțată mai sus. Acest lucru este valabil pentru ceasurile sport, cum ar fi Casio sau Suunto.


Ce înseamnă PVD?

PVD - sau depunerea fizică în stare de vapori. Aceasta este o tehnologie de depunere a aurului sau a altor culori, în care un strat de nitrură de titan este acoperit sub presiune înaltă cu un strat de aur sau de altă culoare. O astfel de acoperire este foarte rezistentă la abraziune și, prin urmare, durează foarte mult timp.


Cât durează bateria ceasului?

Bateria unui ceas cu cuarț are o durată de viață de aproximativ 2 ani. Durata de viață a bateriei poate varia în funcție de modelul de ceas, în special de numărul de funcții.

În cazul ceasurilor inteligente, ora este furnizată de producătorul ceasului - pentru fiecare model, aceasta poate varia în funcție de caracteristicile utilizate și de utilizarea de zi cu zi.


Ce este un cronograf?

Un ceas cronograf este un cronometru care este activat prin butoane suplimentare pe carcasa ceasului. Indicațiile sale pot fi citite de pe cadranele mici suplimentare situate pe fața cadranului.


Ce este un cronometru?

Cronometrul este un ceas de înaltă precizie care este certificat pentru acuratețea mersului de către COSC - Contrôle Officiel Suisse des Chronometres (www.cosc.ch), unde ceasul a fost supus unor teste amănunțite în diferite condiții, temperaturi și poziții.


Care este funcția tahimetrului/tahimetrului?

Tahometru - aceasta este o funcție utilizată de obicei la ceasurile de sport. Determină viteza de deplasare pe distanța dorită.


Ce înseamnă dacă un ceas este automat, mecanic sau cu cuarț?

Un ceas automat este un ceas care are un mecanism de tensionare automată. Mișcarea încheieturii mâinii în timpul purtării ceasului face ca tachetul ceasului - o greutate în formă de semicerc - să tragă arcul printr-un sistem de roți, ceea ce face ca ceasul să funcționeze.

Un ceas mecanic este un ceas care are un mecanism tradițional care este rotit de o coroană situată în partea dreaptă a plicului.

Un ceas cu cuarț este un ceas în care sursa de energie este o baterie. Este un ceas modern și foarte precis, care nu necesită o întreținere complicată. Singurul lucru de care trebuie să vă amintiți este să schimbați bateria în mod regulat (în medie la fiecare 2 sau 3 ani).


Ce este sistemul EOL (End of Life) în mecanismele de cuarț?

Acesta este un sistem de notificare a bateriei descărcate. Cu aproximativ 2 săptămâni înainte de epuizare, mâna secundară începe să "sară" la fiecare 4-5 secunde.


Carduri cadou

Cum comand un card cadou?

Pentru a comanda un card cadou, selectați una dintre denumirile disponibile pe site-ul magazinului nostru la rubrica "Carduri Cadou - Vouchere". Comandarea este identică cu cea a altor produse din magazinul nostru.


Cum pot utiliza cardul cadou?

Pentru a utiliza valoarea nominală a cardului cadou la finalizarea unei comenzi, trebuie să faceți următoarele la finalizarea comenzii - în coș - în secțiunea Rezumat găsiți opțiunea "Adăugați codul de reducere" și faceți clic pe. În căsuță, introduceți codul voucherului cadou și faceți clic pe "Utilizați". Suma care urmează să fie plătită pentru comandă va fi redusă cu valoarea cardului cadou.


Cât timp este valabil cardul cadou?

Valabilitatea cardului cadou este menționată pe verso. Pentru cardurile cadou mai vechi, data de expirare poate fi verificată contactând Serviciul Clienți.


Pot să prelungesc valabilitatea cardului meu cadou?

În circumstanțe excepționale, putem prelungi data de expirare a unui card cadou. Dacă doriți să prelungiți valabilitatea voucherului cadou, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți. Vă rugăm să rețineți: putem prelungi valabilitatea unui voucher doar o singură dată și numai înainte de data de expirare a acestuia.


Pot returna un card cadou pe care l-am primit?

Numai persoana care a plasat comanda poate renunța la contractul de cumpărare și poate returna comanda în termen de 14 zile de la primirea acesteia. Nu există nicio rambursare în numerar sau transfer al echivalentului în numerar al voucherului cadou către persoana care a primit cardul cadou.


Adăugarea unui cod de card cadou în coșul de comandă îl dezactivează automat?

Nu, cardul cadou nu este utilizat până când comanda nu este finalizată - odată ce am primit confirmarea că comanda a fost acceptată pentru procesare.


Dacă anulez o comandă cu un card cadou, voi primi o rambursare în contul meu?

Nu rambursăm banii în numerar sau suma utilizată de pe un card cadou după ce o comandă a fost anulată. Vă rugăm să contactați Serviciul Clienți, care va reactiva vechiul cod al cardului cadou sau va pregăti un nou card cadou.


Dacă returnez produse comandate folosind un card cadou, voi primi o rambursare?

Din păcate, nu. În acest caz, Serviciul Clienți va reactiva vechiul cod al cardului cadou sau va pregăti un nou card cadou.