Pentru a vă crea un cont pe Eceasuri.ro, dați click pe "Autentificare" în partea dreaptă sus a paginii și apoi selectați "Creați un cont".
Da, nu este nevoie să vă înregistrați în magazinul nostru. Puteți face o achiziție fără a fi nevoie să vă autentificați, pur și simplu adăugați ceasul în coșul dumneavoastră, apoi faceți clic pe "treceți la checkout" și "cumpărați fără înregistrare", unde va trebui să introduceți detaliile de expediere și să alegeți metoda de plată.
Pentru a plasa o comandă, selectați produsul și adăugați-l în coș. Veți fi apoi redirecționat, unde clientul va avea opțiunea de a adăuga un serviciu suplimentar de gravură și/sau de împachetare cadou la produs. În pașii următori, treceți la sumar, completați detaliile de expediere, selectați metoda de livrare și de plată.
Vă puteți anula comanda contactând serviciul nostru pentru clienți în fereastra de chat, prin intermediul formularului de contact (în fila de contact din dreapta sus a site-ului), prin telefon la 312 294 652 sau prin e-mail la info@eceasuri.ro.
Puteți introduce codul de reducere atunci când faceți clic pe coșul de cumpărături. Veți vedea un buton mare și roșu "Go to summary", iar imediat sub acesta veți vedea opțiunea "Add discount code".
Pentru a primi o factură TVA cu numărul dvs. de TVA, vă rugăm să bifați "Vreau o factură TVA" în ultimul pas al comenzii dvs. și să completați formularul. Nu va fi posibilă schimbarea ulterioară a facturii din numele dvs. în numele companiei dvs.
Puteți modifica datele din comanda dvs. contactând serviciul nostru pentru clienți în fereastra de chat, prin intermediul formularului de contact (în fila de contact din dreapta sus a paginii), prin telefon la 312 294 652 sau prin e-mail la info@eceasuri.ro. O modificare va fi posibilă dacă comanda nu a fost încă procesată.
Toate ceasurile marcate cu "Livrare gratuită în 24 de ore" sunt în stoc și sunt disponibile în cel puțin unul dintre showroom-urile noastre - disponibilitatea în showroom-ul respectiv este afișată pe pagina produsului.
Termenele de livrare sunt listate în dreptul fiecărui ceas de pe site-ul nostru și variază de la 24 de ore la 10 zile și la ceasurile personalizate. Dacă un ceas este marcat "în stoc, livrat în 24 de ore", înseamnă că putem procesa comanda dvs. pentru un astfel de ceas "în stoc". În cazul ceasurilor personalizate, termenul de livrare este stabilit individual și în acest caz vă rugăm să contactați personalul nostru. Veți găsi informații despre livrări în fila: Timp de execuție.
Când comanda dvs. este procesată, vă trimitem automat un e-mail cu numărul scrisorii de trăsură pentru urmărire.
Comanda este pregătită pentru colectare după ce clientul a primit informații de la noi. În mod normal, acest lucru se face prin mesaj text, în lipsa unui număr de telefon trimis la adresa de e-mail a clientului.
Când comanda dumneavoastră este procesată, vă trimitem automat un e-mail cu numărul de urmărire al scrisorii de trăsură. În cazul în care un astfel de e-mail nu a ajuns în căsuța dvs. de e-mail, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.
Rambursările vor apărea în contul clientului în termen de 14 zile lucrătoare.
Conform reglementărilor, avem la dispoziție 14 zile pentru a procesa coletul. Desigur, vom încerca să procesăm coletul dvs. cât mai curând posibil. Odată ce acesta a fost procesat, o confirmare prin e-mail va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată în comanda plasată. Timpul de procesare a schimbului depinde, de asemenea, de disponibilitatea modelului de ceas selectat.
Clientul are la dispoziție 100 de zile pentru a returna un articol cumpărat din magazinul Eceasuri.
Pentru procedura de garanție, vă rugăm să urmați instrucțiunile de pe site-ul nostru: Servicii și reclamații sau în conformitate cu instrucțiunile de pe cardul de garanție.
De asemenea, puteți trimite produsul înapoi la magazinul nostru împreună cu dovada de cumpărare și reclamația. Vă rugăm să marcați pe cutia exterioară cu mențiunea RECLAMAȚII. O scurtătură pentru retururi gratuite poate fi găsită AICI.
Dorim să subliniem că, în cazul unor daune mecanice, reparațiile pot fi taxate. În cazul unei reclamații nefondate, ceasul poate fi trimis înapoi pe cheltuiala clientului.
Ceasul poate fi trimis la serviciul de garanție, așa cum se menționează pe cardul de garanție, sau direct la magazinul nostru la adresa: ECEASURI - PAXY, Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK (depozit FAN Courier), 310059 Arad.
Da, sunteți binevenit să vizitați showroom-urile noastre împreună cu produsul pe care l-ați cumpărat din magazinul nostru și cu dovada de cumpărare. Dacă doriți să faceți o cerere de garanție, vă rugăm să aveți la îndemână și cardul de garanție.
În cazul în care un colet este incomplet sau deteriorat, vă rugăm să contactați serviciul clienți. Există 4 forme de contact: în chat, prin intermediul formularului de contact din secțiunea "Contactați-ne", prin telefon 312 294 652 sau prin e-mail info@eceasuri.ro.
Formularul de returnare/înlocuire trebuie să fie trimis în colet împreună cu bunurile returnate. Veți găsi instrucțiuni detaliate în această filă: Retururi prin curierat până la 100 de zile.
Puteți plăti pentru ceasul cumpărat "ramburs", vă oferim plăți online PayU, Apple Pay, plăți Visa și Mastercard, plăți online PayPal, precum și plăți la magazinele de papetărie la livrare și plata în avans prin transfer bancar tradițional. Pentru informații mai detaliate, vă rugăm să consultați: Modalități de plată.
Dacă încercarea de plată a eșuat, vă rugăm să plasați din nou comanda sau să contactați serviciul clienți. Există 4 forme de contact: în chat, prin intermediul formularului de contact din secțiunea "Contactați-ne", prin telefon 312 294 652 sau prin e-mail info@eceasuri.ro.
Pentru plățile în numerar la livrare, vă sugerăm să aveți numerar la îndemână; este posibil ca curierul să nu aibă la el un terminal de plată.
Pentru accesorii și ceasuri, livrarea este gratuită peste o comandă de 110 lei. Pentru informații detaliate, vă rugăm să consultați: Modalități și costuri de livrare.
Da, fiecare ceas cumpărat de la magazinul nostru este însoțit de o garanție a distribuitorului sau a producătorului. Veți găsi serviciile și etapele ulterioare în procedurile de revendicare la rubrica "Proceduri de revendicare": Servicii și reclamații.
Un ceas gravat nu anulează garanția, dar nu poate fi schimbat sau returnat.
Clientul, pe baza cardului de garanție, poate face o cerere de despăgubire pentru mișcarea ceasului. Unele mărci oferă o garanție suplimentară, de exemplu, pentru sticlă sau pentru lumina de fundal.
Notă: Ceasurile Ingersoll beneficiază de o garanție pe viață atât pentru mișcare, cât și pentru componentele carcasei, inclusiv cele rezultate din utilizarea normală a ceasului (cu excepția bateriilor, a curelelor din piele și a cataramei).
Diferențe fundamentale între cele două moduri:
Opțiunea de prelungire a garanției este disponibilă după adăugarea ceasului în coșul de cumpărături, doar produsele selectate sunt acoperite.
În cadrul garanției extinse, în cazul în care se descoperă defecte la ceas, cumpărătorul poate solicita o reparație gratuită sau, în cazul în care reparația nu este posibilă, un ceas de înlocuire, în conformitate cu contractul. În cazul în care acest lucru nu este posibil, se va oferi o rambursare. Garanția nu acoperă înlocuirea bateriei, uzura sau deteriorarea mecanică: curea/brățară, carcasă, coroană, lunetă, sticlă, ornamente și monturi sau abraziunea acoperirilor externe.
Gravarea este aplicarea unei inscripții pe luneta ceasului sau pe o placă atașată. Gravarea se realizează cu un aparat de gravură cu laser Cormak.
Opțiunea de gravură este vizibilă atunci când intrați în coșul de cumpărături. Veți găsi informații detaliate, pas cu pas, în fila respectivă: Gravare gratuită.
Dacă alegeți opțiunea de gravură, termenul de livrare poate fi prelungit cu 1-3 zile lucrătoare, în funcție de numărul de comenzi.
În cazul în care opțiunea de gravură pe capac nu este posibilă, oferim o alternativă sub forma gravurii pe o placă metalică decorativă de aproximativ 5x10 cm, care este inclusă în comandă.
Comenzile cu un serviciu de gravură necesită plata în avans. De asemenea, ceasul cu gravură nu poate fi returnat sau schimbat. Veți găsi toți termenii și condițiile în fila: Gravare gratuită.
În cazul în care serviciul de gravură nu apare atunci când adăugați un ceas în coșul dumneavoastră, înseamnă că, din motive tehnice, nu efectuăm gravura pe ceasul în cauză.
Ceasurile gravate nu pot fi returnate sau schimbate. Cu toate acestea, ele nu își pierd garanția.
Opțiunea de a scurta brățara este disponibilă după adăugarea ceasului în coșul de cumpărături, numai produsele selectate sunt acoperite.
Magazinul nostru nu are link-uri suplimentare pentru brățări la vânzare în mod regulat. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail pentru a stabili posibilitatea de a comanda o verigă.
Comenzile cu serviciul de montare a brățării necesită plata în avans. Un ceas cu o brățară scurtată poate fi returnat sau schimbat, este necesar să se returneze verigile îndepărtate împreună cu ceasul. Ajustările brățării nu afectează garanția.
Oferim posibilitatea de a achiziționa vouchere și e-vouchere. Le găsiți pe toate în categoria Vouchere cadou - Carduri cadou.
Voucherul este valabil pe termen nelimitat.
Un voucher nefolosit poate fi returnat în termen de 100 de zile de la cumpărare; taxa este rambursată în contul plătitorului prin aceleași mijloace prin care a fost plătită achiziția voucherului. În cazul în care suma achiziționată este mai mică decât valoarea voucherului, diferența rămâne pe voucher pentru utilizare. În cazul în care suma de achiziție este mai mare decât valoarea voucherului, suprataxa poate fi plătită folosind una dintre metodele de plată disponibile pe site-ul nostru. Dacă returnați o comandă plătită cu un voucher, valoarea voucherului utilizat revine pe voucher și nu poate fi schimbată în numerar.
Dacă voucherul nu funcționează, vă rugăm să contactați serviciul clienți. Există 4 forme posibile de contact: prin chat, prin intermediul formularului de contact din secțiunea "Contactați-ne", prin telefon 312 294 652 sau prin e-mail info@eceasuri.ro. Vă rugăm să aveți pregătit codul voucherului.
Fiecare voucher are un cod dedicat. Pentru a utiliza un voucher, adăugați produsul care vă interesează în coș, apoi intrați în coș și introduceți codul voucherului în secțiunea "Adaugă cod de reducere". Aceasta se află sub butonul roșu "Continuați comanda".
Pe fișa produsului, sub butonul roșu "Adaugă în coș", există o secțiune "Negociați prețul". După ce se face clic, clientul va fi rugat să completeze formularul. Personalul nostru va procesa apoi negocierea și va reveni cu un răspuns la adresa de e-mail furnizată în formular.
Codul de reducere este valabil timp de 3 zile.