Producătorii de ceasuri care operează în Statele Unite se concentrează cu siguranță pe originalitate. Aceștia folosesc soluții interesante în designul lor, astfel încât fiecare proprietar de ceasuri să se simtă individual și la modă. Mărcile evoluează odată cu vremurile, stabilind noi tendințe fără a pierde calitatea. Deși designul neobișnuit este cel care atrage atenția și încurajează cumpărarea, în interiorul acestor ceasuri americane se află o manoperă din materiale de cea mai înaltă calitate.
Designerii americani reușesc să extragă chiar și din cel mai clasic ceas un mic detaliu care îl transformă într-un model unic. Michael Kors are un mod unic de a-și înfrumuseța cadranele: în cazul modelelor elegante și tipice, din aur sau argint, îi place să evidențieze logo-ul său, care se întinde de-a lungul cadranului, sau renunță la acesta în favoarea cristalelor împrăștiate pe tot cadranul. Rosefield optează cu siguranță pentru curele neconvenționale - modelele brandului au cadrane și plicuri albe clasice, dar suspendate pe curele din piele cu modele brodate sau cu o textură plăcută. Esprit, pe de altă parte, este dornic să înfrumusețeze luntrele, ca în cazul liniei Esprit Magnolia.
Atunci când căutați un ceas care să atragă atenția, merită să pariați pe Guess. Estetica brandului este una bazată pe culori vibrante, strălucire, forme personalizate de brățări sau confecții din denim. DKNY dorește să îmbine chic-ul newyorkez cu stilul casual de zi cu zi în modelele sale, în timp ce Fossil are un mod incredibil de a combina nuanțele pentru a oferi clientului un produs neconvențional. Ce marcă te va face să te simți special? Consultați gama de mărci americane și pariați pe originalitate.